1. Reklamację złożyć może Klient, który stwierdzi:
niezgodność Towaru z zamówieniem,
uszkodzenie Towaru przy przesyłce i posiada protokół szkody spisany z kurierem w momencie odbioru przesyłki,
nieprawidłowe działanie Towaru w trakcie użytkowania w okresie objętym gwarancją.
2. Aby złożyć reklamację, należy uprzednio poinformować o tym Sprzedawcę w jeden z następujących sposobów:
telefonicznie, pod numerem+48 508 063 476
przesyłając zgłoszenie na adres e-mail: simonsage@wp.pl
przesyłając zgłoszenie na adres: SIMON SAGE, ul. Przemysłowa 2, 44-203 Rybnik
zgłaszając reklamację osobiście w Punkcie handlowym Sprzedawcy.
Wzór zgłoszenia reklamacyjnego:
3. Po zgłoszeniu reklamacji należy odesłać Towar na adres: SIMON SAGE, ul. Przemysłowa 2, 44-203 Rybnik
Niezbędne jest dołączenie do wysyłanego Towaru kartki z informacją o numerze zamówienia, którego reklamowany Towar dotyczy.