wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

1. Reklamację złożyć może Klient, który stwierdzi:
  • niezgodność Towaru z zamówieniem,
  • uszkodzenie Towaru przy przesyłce i posiada protokół szkody spisany z kurierem w momencie odbioru przesyłki,
  • nieprawidłowe działanie Towaru w trakcie użytkowania w okresie objętym gwarancją.
2. Aby złożyć reklamację, należy uprzednio poinformować o tym Sprzedawcę w jeden z następujących sposobów:
  • telefonicznie, pod numerem +48 508 063 476
  • przesyłając zgłoszenie na adres e-mail: simonsage@wp.pl
  • przesyłając zgłoszenie na adres: SIMON SAGE, ul. Przemysłowa 2, 44-203 Rybnik
  • zgłaszając reklamację osobiście w Punkcie handlowym Sprzedawcy.
Wzór zgłoszenia reklamacyjnego:

3. Po zgłoszeniu reklamacji należy odesłać Towar na adres: SIMON SAGE, ul. Przemysłowa 2, 44-203 Rybnik
   Niezbędne jest dołączenie do wysyłanego Towaru kartki z informacją o numerze zamówienia, którego reklamowany Towar dotyczy.
 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl