1. Koszty dostarczenia towaru (koszty pakowania i wysyłki) ponosi Klient. Są one podawane na stronie internetowej Sklepu przy składaniu zamówienia.
W przypadku zamówienia zawierającego większą ilość produktów znacząco różniących się rozmiarami, koszty dostarczenia Towaru ustalane są indywidualnie.
2. Wysyłkę towaru realizujemy do 2-3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
3. Jeśli nie zostanie ustalone inaczej, zamówienia realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej w formie przesyłki kurierskiej Pocztex, Pocztex Kurier 48.
4. Przy odbiorze przesyłki, Klient jest ZOBOWIĄZANY ZAWSZE SPRAWDZIĆ ZAWARTOŚĆ W OBECNOŚCI KURIERA. W przypadku uszkodzenia kartonu, przedmiotu itp. należy żądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody. Bez tegoż protokołu nie będziemy w stanie rozpatrzyć reklamacji.
5. ODBIÓR OSOBISTY towaru przez Klienta w Punkcie handlowym jest możliwy PO UPRZEDNIM USTALENIU TERMINU OBIORU,
- drogą telefoniczną +48 880 815 708
lub
- poprzez e-mail simonsage@wp.pl